کد خبر: 46830
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 دی 1401 - 09:04

داخلی

»

کتاب

فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین منتشر شد

منبع : لیزنا
نویسندگان و ناشران  تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند دو نسخه از اثر خود را که در سال ۱۴۰۱ چاپ و منتشر شده است به دبیرخانه بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین ارسال کنند.
فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین منتشر شد

به گزارش لیزنا، فراخوان بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین  منتشر شد. متن فراخوان به شرح زیر است:

انجمن قلم ایران، با استعانت از خداوند متعال و یاری و همدلی اهالی فرهنگ و اندیشه و قلم، آغاز به کار بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین را به اطلاع علاقمندان، ناشران و نویسندگان محترم می رساند .

از آنجا که رویدادهای فرهنگی و ادبی، ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در کشورمان دنبال می کنند، جشنواره قلم زرین نیز در گستره ای ملی و عطف به دوره های پیشین، در راستای تقویت فرهنگ کتابخوانی و ترویج ارزش های والای اخلاقی، دینی، انقلابی، رشد و شناسایی ادبیات هدفمند و ارزشمدار و تشویق نویسندگان، پژوهشگران و شاعران کشورمان، اکنون در آستانه بیست و یکمین سال برگزاری می باشد.

بدینوسیله از اهالی فرهنگ و دست اندرکاران حوزه نشر، برای شرکت در جشنواره دعوت به عمل می آید، علاقمندان می توانند آثار منتشر شده در سال ۱۴۰۱ را در حوزه های:

مجموعه داستان و رمان بزرگسال

مجموعه داستان و رمان کودک و نوجوان

شعر بزرگسال

شعر کودک و نوجوان

پژوهش و نقد ادبی

به دبیرخانه جشنواره ارسال فرمایند.
بدیهی ست ملاک داوری، سال انتشار اثر مندرج در شناسنامه کتاب خواهد بود.
نویسندگان و ناشران محترم حداکثر تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند دو نسخه از اثر خود را که در سال ۱۴۰۱ چاپ و منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران خیابان سید جمال الدین اسد آبادی، نبش کوچه ۴۴ پلاک ۳۶۰ کد پستی۱۴۳۶۷۷۳۸۸۳ ارسال کنند.
آئین پایانی بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین به حول و قوه الهی با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز در روز ۱۴ تیرماه سال ۱۴۰۲ همزمان با روز ملی قلم برگزار خواهد شد.

حمید هنرجو
دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره قلم زرین