کد خبر: 48990
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 22 شهریور 1403 - 11:38

داخلی

»

کتاب

چاپ بیستمِ جلد چهارم از قصه‌های حسنی از سوی قدیانی منتشر شد

منبع : لیزنا
 «قصه ما به سر رسید، حسنی به خونه‌ش نرسید» جلد چهارم از قصه‌های حسنی نوشته مژگان شیخی به چاپ بیستم رسیده است.
چاپ بیستمِ جلد چهارم از قصه‌های حسنی از سوی قدیانی منتشر شد

به گزارش لیزنا،  کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی جلد چهارم از قصه‌های حسنی نوشته مژگان شیخی را در نوبت چاپ بیستم منتشر کرد.

داستان قصه‌ی ما به سر رسید حسنی به خونه‌اش نرسید چهارمین جلد از مجموعه‌ کتاب قصه‌های حسنی است. برای کودکان 7 تا 12 سال در نظر گرفته شده است. البته می‌توان آن را برای کودکان 5 تا 7 سال هم بلند خوانی کرد. این جلد از کتاب شامل ده تا داستان جذاب و دوستداشتنی است که بسیاری از آنها بر اساس ضرب المثل‌های قدیمی نوشته شده‌اند. نگارش این داستان به صورت افسانه و حکایت‌های عامیانه است. عنوان برخی از این داستان‌ها به این شرح است: هزارپا و هزار مشکل، آقای کدو تنبل، راز لاک پشت، کلاغه به حمام نمی‌رفت...

 بخشی از داستان:

 کلاغها نشستند و فکر کردند. فکر کردند و فکر کردند، تا اینکه راهی پیدا کردند که کلاغک را به حما ببرند. همه با هم به لانه ننه کلاغه رفتند. بدن اینکه کلاغک بداند، او را با نوک‌هایشان بلند کردند وشروع کردند به پرواز کردن. کلاغک هر چه قار قار می‌کرد و بال و پر می‌زد، فایده‌ای نداشت.

بالاخره به گودال آب رسیدند و  کلاغک را انداختند توی گودال. کلاغک خواست از گودال آب بیرون بیاید که ننه کلاغه را رو به روی خودش دید...

 کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی این کتاب را در قطع رقعی به قیمت 55000 تومان در اختیار علاقمندان قرار داد.