داخلی
»مطالب کتابداری
»کتابخانه و کتابداری
شماره جدید فصلنامه «کتابداری واطلاع رسانی» آستان قدس رضوی منتشر شد
به گزارش لیزنا، شماره ۷2 نشریه علمی – پژوهشی کتابداری و اطلاع رسانی مربوط به زمستان ۱۳۹۴ منتشر شد.
در اين شماره فصلنامه مقالاتی با عناوين زیر منتشر شده است:
-- بررسی وضعیت و رابطه بین هوش اجتماعی و عملکرد شغلی مدیران کتابخانه های آستان قدس رضوی/ حسن بهزادی؛ محمدهادی اسماعیلی زاده
--شناسایی عوامل مؤثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران/مریم جوانمرد؛ علیرضا نوروزی؛ مریم ناخدا
--واکاوی سرمایه های فکری (انسانی، ساختاری و مشتری) در سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی/سجاد فخروی؛ زهره میرحسینی؛ زهرا اباذری
--بررسی عوامل مؤثر بر وقف کتاب به سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی/امیر عطا شهریاری؛ محمود سالاری؛ حسن بهزادی
--بررسی تأثیر سطح پیچیدگی وظایف کاری بر عملکرد جستجوی مروری کاربران در تعامل با وب/نعیمه بحرینی؛ مهدیه میرزا بیگی؛ هاجر ستوده
مقایسه ملاک های انتخاب کتاب از دیدگاه نوجوانان شهری و روستایی (مطالعه موردی: شهرستان کاشمر)/سمانه وکیلی ازغندی؛ محسن نوکاریزی؛ معصومه تجعفری
این فصلنامه که اولین شماره آن در پاییز ۷۶ منتشر گردید ،در زمستان ۸۱ درجه علمی – ترویجی کسب کرد و دربهار ۸۴ از سوی کمیسیون بررسی نشریات علمی کشورطبق ابلاغ نامه شماره۳/۹۱۰۶ موفق به اخذ درجه علمی- پژوهشی گردید.
این نشریه به مدیر مسئولی سیدعلی اردلان جوان و سردبیری سعید رضایی شریف آبادی منتشر میشود. همچنین رحمت الله فتاحی، استاد دانشگاه فردوسی مشهد؛ مهری پریرخ، استاد دانشگاه فردوسی مشهد؛ سعید رضایی شریف آبادی، استاد دانشگاه الزهراء؛ زاهد بیگدلی، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز؛ عبدالحسین فرج پهلو ، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز و مرتضی کوکبی، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز از اعضای هیأت تحریریه «علوم کتابداری و اطلاع رسانی » را تشکیل میدهند.
علاقمندان برای دسترسی به متن مقالات میتوانند به سایت نشریه مراجعه نمایند.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.