داخلی
»اخبار کتاب
شماره جدید ماهنامه الکترونیکی ارتباط علمی منتشر شد
به گزارش لیزنا، دومین شماره از دوره 37 (فروردین1395) ماهنامهی علمی الکترونیکی ارتباط علمی، منتشر شد.
این شماره دارای شش مقاله است:
- نقش دانشگاه در اقتصاد دانشبنیان و تولید ثروت؛ نوشتهی فاطمه حسینی جوادی و زینب شیرآقایی.
- مدیریت و سازمان کتابخانههای عمومی؛ نوشتهی سمیه خواجوند احمدی و زلیخا جهانشاهی.
- ماهیت و ساختار روش تحقیق فمینیستی در علوم اجتماعی؛ نوشتهی حمید احمدی و خدیجه مرادی.
- بررسی مسائل و چالشهای حق مولف کتابهای الکترونیکی: دیدگاه کتابداران کتابخانههای دانشگاههای تهران، صنعتی شریف و امیرکبیر شهر تهران؛ نوشتهی سهیلا خوئینی و الهام اسماعیل پونکی.
- مدل اقتصادی شبکه اجتماعی کلوب: ارائه پیشنهادهای عملی برای افزایش درآمد: ؛ نوشتهی فاطمه نویدی.
- نقش رسانهها در دهکدهی جهانی؛ نوشتهی مجید شیرزاد.
ماهنامه ارتباط علمی٬ نشريهای الکترونيکی و دارای مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فاقد درجه علمی از وزارت علوم، تحقيقات و فناوری است که توسط انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران منتشر می شود. این ماهنامه گزارشهای مربوط به پژوهشها بهويژه پژوهشهای دانشجويان و پديدآوران جوان، پيشرفتهای جاری کشور، نوشتههای مروری و ترويجی، نقد و معرفی کتاب، نقد و معرفی طرحهای پژوهشی، نقد و معرفی محصولات، و همچنين ترجمه مقالههای علمی روز را در حوزههای مدیریت اطلاعات، مدیریت دانش، فناوری اطلاعات، مديريت فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات، مديريت اطلاعات بهداشتی و درمانی، روانشناسی، مديريت رسانه، ارتباطات، مديريت، کتابداري و اطلاعرسانی، علوم کامپيوتر، مهندسی کامپيوتر و جامعه شناسی را منتشر میسازد.
علاقمندان می توانند برای دستیابی به مقالههای این شماره از نشریه به وب سایت نشریه مراجعه نمایند.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.