کد خبر: 48909
تاریخ انتشار: شنبه, 20 مرداد 1403 - 14:51

داخلی

»

کتاب

انتشارات قدیانی کتاب «جنایت لرد آرتر سویل» را منتشر کرد

منبع : لیزنا
 کلاسیک مدرن به نام جنایت لرد آرتر سَویل اثر آسکر وایلد با ترجمه‌ی  فرید مرادی ار سوی انتشارات قدیانی وارد بازار کتاب شد.
انتشارات قدیانی کتاب «جنایت لرد آرتر سویل» را منتشر کرد

 به گزارش لیزنا، انتشارات قدیانی کتاب «جنایت لرد آرتر سویل» را برای بار اول در قطع جیبی با قیمت 40000 تومان در اختیار علاقه ‎مندان به داستان‌های کلاسیک قرار داده است.

آسکر وایلد یکی از غیرعادی‌ترین نوابغ جهان ادبیات است که با زندگی نامتعارف و رفتارهای هنجارشکن، جامعه‌ی عصر خود را نقد می‌کرد و این بار با داستان جنایت لرد آرتر سویل، داستانی به‌غایت شوخ‌طبعانه که پیشگویی یک جنایت در جامعه‌ی اشرافی لندن است، خواننده را شگفت‌زده می‌کند.

لرد آرتر نجیب زاده‌ای است که در شرف ازدواج با دختری به نام مریل است، او همراه خواهرش به مهمانی دعوت می‌شود و در آنجا پیشگویی آینده‌ی ترسناکی را برایش پیش بینی می‌کند که او در آینده تبدیل به یک قاتل می‌شود، لرد از ترس به حقیقت پیوستن این پیشگویی و به خاطر علاقه به مریل، از ازدواج با او منصرف می‌شود.

بخشی از داستان:

ده دقیقه بعد لرد آرتر، رنگ‌رخ باخته از هراس، با چشمانی سرشار از اندوه، با شتاب از خانه‌ی بنتینک به در آمد و راه خود را از میان عده‌ی زیادی پالتو خزپوشان پیاده گشود که در اطراف سایبان بزرگراهی ایستاده و به نظر نمی‌رسید که چشم و گوش به چیزی سپرده باشند. شب سرمایی طاقت سوز داشت و چراغ‌‌گازهای دور و بر میدان زیر شلاق باد پت‌پت کرده و شعله‌ور بودند. اما دستانش تب‌آلود و پیشانی‌اش همانند گویی آتشین بود. تلوتلوخوران همچون اختیار از کف‌داده‌ای گام برمی‌داشت.

انتشارات قدیانی کتاب «جنایت لرد آرتور سویل» را برای بار اول در قطع جیبی با قیمت 40000 تومان در اختیار علاقه‎ مندان به داستان‌های کلاسیک قرار داد.