داخلی
»مطالب کتابداری
»کتابخانه و کتابداری
هفتاد و نهمین شماره فصلنامه «کتابداری و اطلاع رسانی» منتشر شد
به گزارش لیزنا، شماره 79 نشریه علمی – پژوهشی کتابداری و اطلاع رسانی مربوط به پاییز ۱۳۹6منتشر شد.
در اين شماره فصلنامه مقالاتی با عناوين زیر منتشر شده است:
-- تجزیه و تحلیل محتوای حواشی 100 نسخه خطی از مجموعه اهدایی مقام معظم رهبری به کتابخانۀ آستان قدس رضوی
حبیب الله عظیمی
-- جستاری در ساختارشناسی طرح و نقش تذهیبهای قرآنی عصر تیموری موجود در موزه آستان قدس رضوی
فرنوش شمیلی؛ فاطمه غفوری فر
-- رابطۀ بین نفوذ اجتماعی و بهرهوری و کارآیی در شبکه اجتماعی همنویسندگی پژوهشگران علوم قرآن و حدیث ایران
افشین موسوی چلک؛ فرامرز سهیلی؛ علی اکبر خاصه
-- مطالعۀ همکاری دانشگاه و صنعت در ایران بر اساس شاخص همانتشاری و ردهبندی این صنایع بر مبنای «ردهبندی بینالمللی استاندارد صنعتی در تمام فعالیتهای اقتصادی»
منصوره صراطی شیرازی؛ مهدی متوسل؛ فریده عصاره؛ عبدالحسین فرج پهلو
-- چگونگی تشخیص چرخۀ حیات فناوری در حوزۀ آندوسکوپی بر اساس مدل مخفی مارکوف
علی منصوری؛ مریم محمد پور؛ سعید حیاتی
-- پارادایم نظریهای وفادارسازی کاربران کتابخانههای عمومی
اورانوس تاج الدینی؛ محبوبه امیرتیموری
این فصلنامه که اولین شماره آن در پاییز ۷۶ منتشر شد، در زمستان ۸۱ درجه علمی – ترویجی کسب کرد و دربهار ۸۴ از سوی کمیسیون بررسی نشریات علمی کشورطبق ابلاغ نامه شماره۳/۹۱۰۶ موفق به اخذ درجه علمی- پژوهشی شد.
این نشریه به مدیر مسئولی سیدعلی اردلان جوان و سردبیری سعید رضایی شریف آبادی منتشر میشود. همچنین رحمت الله فتاحی، استاد دانشگاه فردوسی مشهد؛ مهری پریرخ، استاد دانشگاه فردوسی مشهد؛ سعید رضایی شریف آبادی، استاد دانشگاه الزهراء؛ زاهد بیگدلی، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز؛ عبدالحسین فرج پهلو ، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز و مرتضی کوکبی، استاد دانشگاه شهید چمران اهواز از اعضای هیأت تحریریه «علوم کتابداری و اطلاع رسانی » را تشکیل میدهند.
علاقمندان برای دسترسی به متن مقالات می توانند به سایت نشریه مراجعه نمایند.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.