داخلی
»اخبار کتاب
نشست «فرآیندهای یادگیری و یاددهی دانشآموزان دیرآموز و کمتوان ذهنی» برگزار میشود
به گزارش لیزنا، براساس اعلام کتابک، صاحبنظران و سخنرانان داخلی و خارجی این نشست عبارتند از:
آناماریا کوراتولا،دانشیار دانشکده روانشناسی دانشگاه ایتالیا
زهره خوش نشین گروه تکنولوژی آموزشی،دانشگاه خوارزمی
فتانه حسنی جعفری، مدیر گروه علوم تربیتی،دانشگاه پیام نور
هادی هاشمی رزینی، گروه روانشناسی عمومی،دانشگاه خوارزمی
فریدون یاریاری، دانشیار گروه روانشناسی،دانشگاه خوارزمی
محورهای اصلی بحثهایی که در نشست « فرآیندهای یادگیری و یاددهی دانشآموزان دیرآموز و کمتوان ذهنی ذهنی در تعامل با محیط آموزش مجازی» مطرح خواهند شد عبارت است از:
یادگیری و یاددهی دانشآموزان دیرآموز در محیط مجازی
یادگیری و یاددهی کودکان سندرم اوتیسم در محیط مجازی
یادگیری و یاددهی کودکان کم توان ذهنی به واسطه فناوریها و روشهای پیشرفته آموزشی، رباتهای هوشمند، شبیه سازی و بازیهای رایانهای
نشست « فرآیندهای یادگیری و یاددهی دانشآموزان دیرآموز و کمتوان ذهنی در تعامل با محیط آموزش مجازی» صبح روز سهشنبه ۱۲ اردیبهشتماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ برگزار میشود.
مکان برگزاری این نشست، تهران- خیابان مفتح جنوبی- سالن همایشهای دانشکده زمینشناسی دانشگاه خوارزمی خواهد بود.
همچنین ورود برای علاقهمندان در این نشست آزاد است.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.