کد خبر: 48975
تاریخ انتشار: شنبه, 17 شهریور 1403 - 17:19

داخلی

»

کارگاه

برگزاری کارگاه «دستیارهای هوشمند و کتابخانه‌های پزشکی: Chat GPT»

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی در راستای نشست کتابداری پزشکی هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات به دبیری دکتر فاطمه شیخ شعاعی برگزار می شود.
برگزاری کارگاه «دستیارهای هوشمند و کتابخانه‌های پزشکی:  Chat GPT»

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی در راستای نشست کتابداری پزشکی هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات به دبیری دکتر فاطمه شیخ شعاعی با عنوان «دستیارهای هوشمند و کتابخانه‌های پزشکی:  Chat GPT» روز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲ تا ۱۴ به صورت مجازی و در فضای ادوبی کانکت هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات در آدرس اینترنتی برگزار می شود.

مدرسان این کارگاه آموزشی دکتر مریم اخوتی، عضو هیات علمی گروه کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان و الهام شریف پور، کاندیدای دکتری کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستند که درباره فهرست‌نویسی و رده‌بندی، بهبود استراتژی جست و جو، واقعیت‌سنجی اطلاعات سلامت و مصاحبه مرجع صحبت خواهند کرد.

لازم به ذکر است شرکت در این کارگاه آموزشی برای عموم آزاد است، و چنانچه شرکت‌کنندگان مایل به دریافت گواهی باشند، شرایط به شرح ذیل است:

هزینه کارگاه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ۴۰ هزار تومان

هزینه کارگاه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ۵۰ هزار تومان

هزینه کارگاه برای سایرین 70 هزار تومان

پس از برگزاری کارگاه آموزشی، شرکت‌کنندگانی که مایل به دریافت گواهی هستند، می‌توانند مشخصات خود را به رایانامه دبیرخانه انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

هشتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با عنوان “علوم اطلاعات و هوش مصنوعی” ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.